آقای شمقدری از دیدن داستان زندگی جنابعالی در فیلم
 
درباره وبلاگ


ولی امر مسلمین جهان حضرت آيت الله العظمي خامنه‌اي :فرزندان بسيحي‌ام با حضور خود در هر صحنه‌اي كه لازم است دشمنان زبون را مرعوب و منكوب سازند.
صراط ولایت - قرارگاه سایبری خیبر
سیاسی . تحلیلی

بارها نوشتیم جرثومه های ریز و درشت صهیونیست ها در قالب شخصیت های به ظاهر  موجه مشغول ضربه زدن به این نظام اسلامی هستند امروز به عینه تلاش های این افراد را در همه عرصه های داخلی به خصوص عرصه فرهنگی  می توان به وضوح مشاهده کرد فیلم " یک خانواده محترم " ضد ایرانی ترین فیلمی است که در سالهای گذشته با عنایت خاص وزارت محترم ارشاد و آقای شمقدری ساخته شده است تا این نظام اسلامی را متهم به انواع تخلفات بنماید آقای شمقدری سراسر این فیلم سیاه‌نمایی است، فیلم چهره بسیار بدی از یک خانواده ایرانی، دوران دفاع مقدس و انقلاب نشان می‌دهد. این فیلم حاکی از عقده‌های روانی سازنده فیلم است و اگر صهیونیست‌ها می‌خواستند فیلمی علیه انقلاب اسلامی بسازند به این خوبی نمی‌توانستند فیلم بسازند و ایران را تخریب کنند.

سایت ضد انقلابی رادیو فردا در توضیح این فیلم می نویسد :

هنوز جای سوال است که چنین فیلمی چگونه توانسته است در ایران امکان ساخت پیدا کند. دانستن این که کارگردان و تهیه کننده فیلم٬ هر دو تا چند سال پیش از مسولان رده بالای دولتی سینما بوده اند و هنوز هم از نظر دولت چهره های موجهی هستند این سوال را برجسته تر می سازد.»

«بیشتر نشریات فارسی زبان٬ تنها بر اساس خلاصه داستانی که دفتر تولید فیلم منتشر کرده٬ آن را «فیلمی با موضوع دفاع مقدس» معرفی کرده اند که مشکلات خانوادگی یک استاد دانشگاه به نام آرش را در بازگشت به ایران پس از ۲۲ سال به تصویر می کشد. اما این توضیح با ماهیت فیلم همخوانی ندارد و صرفا یک ظاهر سازی و پوششی است برای در امان ماندن فیلم.»

«پسر برادر ناتنی که «بدمن» اصلی قصه است نیز٬ نماد مهره های کم سن و سال و فرصت طلبی است که در سال های اخیر و در دولت احمدی نژاد به پست های کلیدی دست یافته اند.»

این سایت در یادداشت دیگری درباره این فیلم نیز آورده است: «مسعود بخشی در«یک خانواده محترم» - تنها نماینده ایران در جشنواره کن- از ابتدا بنای خود را بر انتقاد سیاسی و اجتماعی می گذارد و در نهایت موفق می شود تا تصویری از فساد مالی رایج در حکومت ایران را به نمایش بگذارد.»

آقای شمقدری این فیلم و امثال آن سرگذشت زندگی شما و دوستان گرامی تان است که بر سر سفره این نظام بزرگ   شد ه اید و امروز با وقاحت مشغول خیانت به آن هستید .




 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • شراب روحانی
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرباز ولایت - قرارگاه سایبری خیبر و آدرس b200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.